Sider

onsdag 16. november 2011

Nå går det mot jul ;)

Vi er allerede midt i november og det går fort mot jul.. Butikkene har allerede satt ut julepynten, julebrusen står i kjøleskapet og folk har begynt å tenke på julegaver. Jeg har begynt å forbrede meg på alt som skal gjøres til jul. Julekortene er planlagt og i gang, og gavelisten blir stadig kortere. Kvelden i kveld har jeg brukt på gaver til de jeg er glad i ;)

Resultatet av den første gaven ser du her:



Gaveposen har jeg dekorert med stemplet bazzill ark, et bilde og diverse pynt. Bildet jeg har kjøpt hos Papirpikene på Gjøvik og embosset kanten med sølvfarget emboss. En av stjernene er forhøyet med dobbelsidig teip, det samme er "God Jul" skiltet. "Diamantene" er limt på med frihånd. Siden dette er en julegave har jeg også festet på en "Til, Fra" lapp.




 Dekoren på lyset er håndlaget, med bilde av en dame og perler i samme "swirl" som på gaveposen. Dette lyset er ikke vanskelig å lage, men krever tålmodighet og en stødig hånd. Jeg fant ideen og fremgangsmåten her: http://siljemamma.blogspot.com/2010/09/lage-lys-med-bilde-pa.html . Jeg skal legge ut en egen fremgangsmåte på hvordan jeg har gjort det med bilder her senere. Dette er iallefall kjempeflotte julegaver.











Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar turen innom bloggen min og så koselig at du legger igjen en liten hilsen ;)

Klem fra Mari ;)