Sider

fredag 18. november 2011

Kondolansekort

Det er alltid trist når noen blir borte, og ofte er det godt å kunne vie sin oppmerksomhet til de pårørende, både for de som sitter igjen og for de som står utenfor. Et kort kan gi mye varme og si så mange ord man kanskje ikke klarer i en slik vanskelig tid. Jeg har laget to kort som jeg igrunn ble veldig fornøyd med.


Denne bretteteknikken prøvde jeg for første gang i helgen. Det krevde mye kutting og beregninger, men var ganske morsom, og enkel å dekorere. Kortet er laget av Bazzill ark fra Panduro, dekorarket har jeg laget selv med et enkelt ark og embossing. Hjertet er kuttet ut med min superflotte Cuttlebug som jeg kjøpte på Papirpikene i høst. Den er meget flittig brukt ;)



Dette kortet ble laget tidlig i høst, på bestilling fra min mor. Dette er også en morsom bretteteknikk som ikke krever for mye dekor, og kan holdes enkelt. Også her har jeg brukt Cuttlebugen min til å punche ut sommerfuglen.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar turen innom bloggen min og så koselig at du legger igjen en liten hilsen ;)

Klem fra Mari ;)