Sider

torsdag 15. desember 2011

Gelelys i julemodus ;)

I kveld har jeg laget noen flere gelelys. De er er egentlig ganske dekorative, og passer godt alene eller på et brett sammen med flere lys og andre typer dekorasjon. Jeg skal legge ut et bilde av et sånt brett litt senere, men nå tenkte jeg først og fremst å bare vise dere de nye lysene ;) Jeg koser meg veldig med denne type håndverk, det er terapi og julestemmning i ett. Nå under eksamenstiden går det mye i lesing og da trenger jeg noen avbrekk innimellom hvor hodet bare flyter fritt uten å tenke på ligninger, økonomiske spørsmål og andre ting som hører med i pensum. Men nå er det bare eksamen igjen og da er det "juleferie" ;)) Gleder meg allerede ;))

Du får kjøpt disse gelelysene her ;)

 Lys med bilde, blonder, og stjerner

 Lys med gjennomsiktig engel, blonde og blomster

Lys med bilde, røde blomster for en ordentlig julestemmning og blonder som minner som snøballer ;)

2 kommentarer:

  1. Hei, disse var aldeles nydelige. Kunne jeg fått lov til å vise disse i min blogg og nettbutikk. Hadde satt stor pris på det? Se www.kreativglede.info og scrapglede.blogspot.com

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei ;-)
      Takk for koselig kommentar ;-) Det kan du få lov til vet du, men jeg vil gjerne at du linker til siden min ;-)

      Slett

Takk for at du tar turen innom bloggen min og så koselig at du legger igjen en liten hilsen ;)

Klem fra Mari ;)