Sider

lørdag 3. desember 2011

Flotte fyrstikkesker

I kveld har jeg prøvd meg på noen fyrstikkesker.. Jeg manglet inspirasjon til både gaveposer og kort, så derfor ble det fyrstikkesker i dag.. Jeg har vært opptatt med konsentrert lesing i to uker nå og etter eksamen både torsdag og fredag var det veldig godt med et avbrekk før det er full fart på mandag igjen. I går var vi ute å spiste, på initiativ fra min kjære, og det var helt fantastisk:)) Jeg spiste hummersuppe til forrett, og juletallerken til hovedrett. Forretten var utrolig god, skulle ønske jeg kunne klare å lage slik her hjemme... Men.. her er fyrstikkeskene:

Her er det to fyrstikkesker i ett. På oversiden av kortet er det ripeflate til å tenne fyrstikkene med.

 Samme eske, fra en annen vinkel

Her er den samme esken sammen med to andre enkeltesker. Alle har en ripeflate.

Fyrstikkeskene får du nå kjøpt i nettbutikken min ;) De gjør seg flott som en ekstra venninnegave eller vertgave til julemiddagen! Ta en titt her da vel!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar turen innom bloggen min og så koselig at du legger igjen en liten hilsen ;)

Klem fra Mari ;)