Sider

torsdag 23. februar 2012

Dåpskort til jente

Å, som jeg gleder meg til våren og sommeren!! I dag har vi virkelig fått en forsmak på våren, med blå himmel, sol og varmegrader. Det har jo nesten vært påskevær ;))
Desverre må jeg gjemme meg bort i en kald kjeller med skole og atter skole. Denne uka har vi ikke mindre enn 3(!!) obligatoriske innleveringsoppgaver (vel, den siste skal ikke leveres før den 29, men den må allikevel gjøres denne uka, siden vi reiser til London neste uke (YEEY!!!)). Så nå holder jeg på med den siste oppgaven.

Jeg lagde et dåpskort til en liten jente tildligere i år. Her er det:






Papir: "Bello Patello" fra Riddersholmdesign Item: BP0065_2
Klippeark: Pion Design "Baby PD137F"
Stempelputer: Distress Ink "Vintage Photo", "Tattered Rose", Staz on "Jet Black"
Stempel: "Til Dåpsbarnet", "Barn minner oss om at..." - Tror begge disse er fra Kort og Godt, men husker desverre ikke sikkert. Hjørner - husker desverre ikke produsenten.
Dies: Mariannedesign "CR1201", "LR0112"
Punch: Martha Stewart "Daisy Dot"
Blomster: Papirdesign, Blader fra Kort og Godt
Annet pynt: Blonder


Vel, tilbake til oppgavejobbingen! Det var pausen jeg kunne tillate meg selv å ta.. Iallefall på en stund.. kanskje det kommer et nytt innlegg i kveld ;) Titt innom igjen da vel ;))

Klem fra Mari ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar turen innom bloggen min og så koselig at du legger igjen en liten hilsen ;)

Klem fra Mari ;)