Sider

mandag 14. mai 2012

Sommertid er bryllupstid

Nå går det mot sommer, og med sommeren kommer sol, sommer, forelskelse og ikke minst bryllup. Jeg har drømt om å gifte meg siden jeg var fire år og fant mammas slør på kottet. I fjor var jeg i mitt første bryllup, da fetteren min giftet seg, og det var alt jeg hadde drømt om at det var. ;) For å feire kjærligheten har jeg laget noen bryllupskort (de ble egentlig laget i fjor høst, men synes de var ganske sommerlige, så har bare gått å ventet på å kunne vise dere de).

Dette er et enkelt konvoluttkort. Dekorarket er kjøpt hos Panduro, stemplene er fra en stempelplate jeg kjøpte hos Papirpikene på Gjøvik.






Dette kortet er også ganske enkelt. Her har jeg embosset rett på selve kortet. Det rosa båndet er kuttet med en ouncher jeg kjøpte over ebay, og hjertene er kuttet med min kjære Cuttlebug.



Formen på dette kortet er formet som en port. Rundt kortet er det et bånd som må tas av før kortet kan åpnes. Igjen har jeg brukt min kjære Cuttlebug til å kutte ut sommerfuglen.Kortet sier egentlig ikke bryllup, men jeg synes allikevel det passer godt inn her. Bakgrunnen er embosset med et stempel jeg kjøpte i Frankrike for noen år siden.




 Dette er vel egentlig et ordentlig jentekort med rosa bakgrunn og kakeserviett i blonder. Jeg liker dette kortet veldig godt. Dekorarket er kjøpt på Nille. De har egentlig ganske mange fine dekorark der, men et liten ekstra piff, men de selges i pakker og ikke separat. Derimot er de ganske billige ;)


Kortet er ganske enkelt inni, men bare to hjerter. 
Med andre ord er det masse plass til å skrive noen kloke ord til de nygifte ;) 

God sommertid og bryllupssesong ;);)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar turen innom bloggen min og så koselig at du legger igjen en liten hilsen ;)

Klem fra Mari ;)