Sider

tirsdag 14. juni 2011

Sommertid!

Nå er det jammen lenge siden! Men... HER ER JEG=) =)
Det har vært så mye som har skjedd den siste tiden..så bloggen har blitt helt nedprioritert :( Jeg har gjennomført hele 5 (!!) eksamener i vår, og du som det er godt å være ferdig. I helgen var vi i bryllup. Jeg fikk den store æren av å lage brudebuketten, i tillegg til å sminke bruden og fotografere bryllupet. Det var en fantastisk dag og jeg tror brudeparet var rimelig fornøyde;) Det var en lang dag, men fantastisk å få ta del i kjærligheten mellom disse to, de er helt perfekte for hverandre ;)




Jeg har laget noen konfirmasjonskort denne våren også, så poster de i et annet innlegg ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar turen innom bloggen min og så koselig at du legger igjen en liten hilsen ;)

Klem fra Mari ;)