Sider

onsdag 6. juli 2011

Regnværsdager...

Været holdt seg ikke mange dagene, men det var deilig så lenge det varte. Fredag var vi på urbane totninger, jeg for første gang. Så moro! Jeg skjønner hvorfor folk reiser på det år etter år. Og som de selv sa.. Folk må dit to ganger i løpet av en sommer, en gang full for å få maks ut av setmmningen og en gang edru for å få med seg alle poengene :P Vet ikke helt om det er tilfellet med meg, men moro var det! ;)

Dagene ellers har gått med til jobbing og pusling inne. Jeg har laget flere kort, noen er fra tidligere, men som jeg ikke har vist enda. I tillegg har jeg funnet frem symaskinen og sydd nye puter. Foreløpig er det bare en som er ferdig, men de andre er også på tur. Dette var vel egentlig en større jobb enn jeg forventet. Jeg skulle ha blondekant rundt, trykk på midten og glidelås bak. Glidelås er faktisk første gang jeg har sydd på, men det var jo ikke så stort problem igrunn, det bar tok litt mer tid. Ble igrunn veldig fornøyd med resultatet. 
Synes det var litt kjedelig å sitte nede i en kald kjeller, så flytte liksågodt symaskinen opp;)

 Det ferdige resultatet.

 Trykket på puta er kjøpt på "det lille lystøperiet" på Kapp før de ga seg med egen butikk.

 Glidelåsen bak, med skjulekant.


 Blondene er kjøpt på "Kjolesenteret" på Lillo. Den er egentlig ganske bred, men jeg har klipt den på midten.

 Linstoffet har jeg kjøpt på IKEA til 69,-/m.







 
 Disse stryke-på-bildene er også kjøpt på "det lille lystøperiet".


Vi har forresten vært uten nett noen dager, men nå er det tilbake med myyye bedre signaler, så nå slipper jeg å sitte på det harde badegulvet for å laste opp bilder eller publisere innleggene mine. Herlig! Men nå begynner det visst å bli sent, så, selv om jeg kunne sittet oppe et par timer til, må jeg nesten finne køya. Jeg legger ut kortene i morgen ;)

Sweet dreams!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar turen innom bloggen min og så koselig at du legger igjen en liten hilsen ;)

Klem fra Mari ;)