Sider

onsdag 18. juli 2012

Lunsjpause;-)

Jaggu går sommeren unna - allefall for min del.. Og den handler stort sett bare om jobbing jobbing jobbing.. Tror det meste jeg har fri er tre dager i strekk! Men det er forsåvidt greit, vi kan jo ikke skryte på oss noen supersommer i år heller..
Nå nyter jeg en liten lunsjpause, eller middagspause om du vil, med quesidilla (ble det riktig stavet) på opus på cc. Jeg er nemmlig tilbake i gamle trakter for et par dager. Jentene på His&Hers trengte litt hjelp i sommer, og koselig som det er, stiller jeg opp:-) Mens jeg ventet på maten tenkte jeg at jeg kunne vise noen bilder av et kort som ble til litt tidligere i sommer. Jeg har fortsatt ikke fått fikset kameraet mitt, så bildene er hva de er..

Kortet er laget av to gaveposer, med ett "kort" i hver pose;-) elsker det nydelige diktet på det ene kortet (husker ikke i farten hvilken produsent det er, men det er iallefall kjøp på Papirpikene på Gjøvik)

God sommer!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar turen innom bloggen min og så koselig at du legger igjen en liten hilsen ;)

Klem fra Mari ;)