Sider

onsdag 1. august 2012

Matavfallposekort:-)

Nå sitter jeg å nyter den norske sommeren på terrassen til mamma og pappa, med et lite glass vin og god musikk;-) jeg tenkte jeg skulle vise frem et matavfallposekort (puh, langt ord). Jeg fant inspirasjon fra Papirdilla sin blogg (http://fikamu.blogspot.no/2012/03/kort-pa-matavfallspose.html). Synes dette var en litt morsom vri;-) posen er avkortet litt, og malt med akrylmaling. Jeg har tenkt jeg skal prøve gesso, men har bare ikke kommet så langt enda.. Sommerfuglene på fremsiden er utskjært med cuttlebuggen min og malt med veldig tynn akrylmaling. Bortsett fra at åpningen egentlig skulle være på andre siden (ooops!?) ble jeg igrunn veldig fornøyd med dette kortet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar turen innom bloggen min og så koselig at du legger igjen en liten hilsen ;)

Klem fra Mari ;)